RC Model Show Bolešiny 2014

22.07.2014 13:24

Přijeli jsme jak už tradičně v pátek 18.7.2014 kolem druhé hodiny. Byl hic a hovada kousala, jako by nás nikdy ještě neviděla. Postavili jsme základní stan neboli šnekhaus, jak nazívá svůj karavan Michal Kobza s kterým jsme se přivítali se slzamy v očích. Pak následovala ochutnávka pivečka, složení a zkontrolování Diabla a MX2 a hurá na tréninkové lety, které dopadli velmi dobře hlavně u MX2, kde proběhl zároveň i zálet. Večer bylo lehčí posezeníčko s přáteli a hurá na kutě. V sobotu jsem byl vzhůru již v půl sedmé a kolem hangárů (stanů) byl ještě absolutní klídek. Posnídal jsem a hurá opět na ranvej, kde jsem si krásně polétal a připravil modely na hlavní program, který byl velice bohatý a zároveň úchvatný. Rád bych se o této akci rozepsal více, ale myslím si, že Michal s Katkou dají nějaký ten článek dohromady a tam to určitě popíší do podrobna. Chci jen s určitostí říci, že kdo v Bolešinech nebyl, nebo se mu nechtělo udělal opravdu velkou chybu, protože to nemělu chybu ze všech stran. Sobotní večírek s podporou živé muziky také dopadl móóóc pěkně (viz.foto). Měl jsem dovolenou, tak mě nic netlačilo a tak jsem si i v neděli dal pivečko s přáteli a prokonzultoval celé dění této akce. V pondělí jsme s rodinkou udělali výlet do Železné Rudy a pak jsme zbalili šnekhaus a hurá k domovu. Ještě jednou Děkuji MK Bolešiny za pozvání a úžasný víkend. Letu Zdar !!!